אנסמבל סולני תל אביב עונת הקונצרטים 2025 – 2024

אנסמבל סולני תל אביב עונת הקונצרטים 2025 – 2024

תאריכים:

23.06.24 | יום א׳ | 20:30

אולם:

צוקר

עקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק

פתיחת דלתות שעה לפני תחילת המופע
נא הקדימו הגעתכן/ם, המאחרות/ם יופנו להושבה על בסיס מקום פנוי

סטיבן איסרליס, סרגיי נקריאקוב ורבים אחרים
עונת הקונצרטים 2024-2025 של אנסמבל סולני תל אביב

עונת הקונצרטים הקרובה של אנסמבל סולני תל אביב מתאפיינת בתכניות מרתקות ומגוונות, שיש בכל אחת מהן סיפור מיוחד, ובסולנים בינלאומיים, שחלקם יגיעו אלינו בפעם הראשונה: הצ'לן הבינלאומי סטיבן איסרליס יחבור אל זוגתו הכנרת הצרפתייה אירן דובל ואל הפסנתרן עידו בר שי לביצוע הקונצ'רטו המשולש של בטהובן, נגן החצוצרה הבינלאומי סרגיי נקריאקוב יחבור אל הפסנתרנית מירי ימפולסקי לביצוע הקונצ'רטו לפסנתר וחצוצרה של שוסטקוביץ' ולוריאציות רוקוקו של צ'ייקובסקי, הפסנתרנית הקוריאנית הבינלאומית עטורת הפרסים יאון-מין פארק תבצע קונצ'רטו של שופן, והזמרת הרב-תחומית קרן הדר בשילוב בין שירים של שוברט לשירים של סשה ארגוב ועידן רייכל.
כל הקונצרטים בתל אביב יתקיימו בהיכל התרבות, באולם צוקר!

אנסמבל סולני תל אביב, בניהולו המוזיקלי של ברק טל, חוזר עם תכנית מרגשת ומגוונת לעונת הקונצרטים 2024-25.

בעונת הקונצרטים 2024-25 ארבע תכניות קונצרטים.
בקונצרט פתיחת העונה, ״משא האדמה״, יקיים האנסמבל חגיגה ווקאלית המשלבת בין השירים המוכרים לקול ולתזמורת של שוברט ("דג השמך", "שר היער" ואחרים) לבין שירים ישראליים של סשה ארגוב, מרדכי זעירא ועידן רייכל, בעיבודים אמנותיים של מיטב המלחינים, בהם מנחם ויזנברג, נעם שריף ואחרים. בקונצרט יארח האנסמבל את זמרת הסופרן הרב-תחומית קרן הדר, ואת אנסמבל זמרי מורן בניהולה האמנותי של נעמי פארן. לאורך הערב יופיעו האמנים בשילובים שונים – מקהלה עם תזמורת, מקהלה א-קפלה, זמרת עם תזמורת, סולנים עם מקהלה ותזמורת.

בקונצרט השני לעונה, "שופן עם יאון-מין פארק", תגיע לאנסמבל בפעם הראשונה הפסנתרנית עטורת הפרסים יאון-מין פארק מקוריאה (שהופיעה בארץ מספר פעמים, בין היתר עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון), ותבצע את הקונצ'רטו מס' 2 של שופן. עוד בתכנית, שתי סימפוניות קלאסיות נהדרות – הסימפוניה מס' 10 הנפלאה לתזמורת כלי קשת אותה כתב מנדלסון בגיל 14 בלבד, וכן אחת הסימפוניות המינוריות הבודדות של היידן, הכתובה בסגנון "הסער והפרץ" – סימפוניה מס' 52.

בקונצרט השלישי, "מרוסיה עם נקריאקוב וימפולסקי", נגן החצוצרה הבינלאומי סרגיי נקריאקוב יחזור, לאחר הצלחת הופעותיו הקודמות עם האנסמבל בשנת 2022, ויבצע שתי יצירות של מלחינים רוסיים – וריאציות רוקוקו של צ'ייקובסקי, והקונצ'רטו של שוסטקוביץ' לפסנתר, חצוצרה ותזמורת. אל נקריאקוב תחבור הפסנתרנית מירי ימפולסקי.

בקונצרט שיחתום את העונה, "לזכר עברי גיטליס", יוקיר האנסמבל את אחד מגדולי הכנרים במאה ה-20 – עברי גיטליס. לכבודו של הכנר האגדי יתקבצו סולנים שהיה להם קשר אישי קרוב עם עברי גיטליס – הצ'לן סטיבן איסרליס, זוגתו הכנרת אירן דובל, והפסנתרן עידו בר-שי. כל אחד מהם ינגן לחוד יצירה עם קשר מיוחד אל עברי גיטליס: הסויטה "מחיי היהודי" לצ'לו של בלוך, "צער האהבה" ו"שמחת האהבה" של קרייזלר, ומזורקה לפסנתר של שופן. לסיום ינגנו שלושת הסולנים יחד את הקונצ'רטו המשולש של בטהובן.

הופעות נוספות

גלילה לראש העמוד

החברים שלנו הם הראשונים לדעת על המופעים והאירועים החדשים
וגם נהנים מהנחות והטבות מיוחדות השמורות רק להם!
הצטרפו לחברים שלנו והיו חלק מהמשפחה :)

רגע לפני שאתם עוברים לרכישת הכרטיסים,
האם אתם כבר חברים שלנו?
חברי ההיכל נהנים מהטבות מיוחדות והם הראשונים לדעת על כל המופעים החדשים.
הצטרפו לחברים שלנו והיו חלק מהמשפחה!

* השדות המסומנים הינם שדות חובה

היי, נחמד שקפצתן/ם לבקר :)

החברים שלנו הם הראשונים לדעת על המופעים החדשים
וגם נהנים מהנחות והטבות מיוחדות השמורות רק להם!
הצטרפו לחברים שלנו והיו חלק מהמשפחה :)

* הקדימו הגעתכן/ם, המופעים מתחילים בשעה הנקובה על הכרטיס שברשותכן/ם, מאחרים יופנו להושבה ביציע.

Call Now Button דילוג לתוכן